Het geheime wapen van Pierre

In het bedrijfsleven is levenslang leren cruciaal. Pierre motiveert zijn medewerker met All You Can Study.

moreInfo

Ontdek de voordelen van anticyclisch ondernemen

Hoe zorg je dat je sterk start als onderneming?

moreInfo

Vijf stappen om je eigen zaak te starten

Dit is hét moment om je eigen zaak te starten! Voordat die onderneming werkelijkheid wordt, staat je echter nog het een en ander te doen. Deze blog overloopt de vijf belangrijkste stappen op weg naar je eigen, succesvolle bedrijf.

Een dag in het leven van Yonas, student Kapperstechnieken: Basis

Benieuwd hoe het leven van een student aan het Centrum voor Avondonderwijs eruitziet? Maak kennis met Yonas Ukazu (31) uit Brussel. Hij volgt nu 3 weken de opleiding Kapperstechnieken: Basis. Volg hem doorheen zijn unieke dag als student aan onze school!

moreInfo

Zo groei jij de hipste snor!

De snorren zijn in opmars! Je leest het goed: de behaarde bovenlippen zijn alomtegenwoordig. Lees hieronder hoe jij je snor het beste verzorgt en laat groeien om ook rond de lopen met de hipste snor!

fCompareCourses

fCompareMax3Courses